
Onsdagen den 11 maj samlades det in namn och delades ut flygblad på Södertull, Norrköping. Kring 70% av de som blir tillfrågade att skriva på protestlistan gör det. Problemet för oss är att vi inte har tillräckligt många aktivister som samlar in namn och sprider informationen.
Vi vädjar därför till dig som inser behovet av en avgiftsfri och välfungerande kollektivtrafik att höra av dig till oss och börja arbeta för kampanjen!
Kontakta oss på:
billigkollektivtrafik@gmail.com
